Úspěšnost programu dokládají i další čísla. Ze stejných měření Barometr například vyplývá, že v roce 2009 se o nutriční hodnotu jídel zajímala ani ne třetina zaměstnanců (31 %), zatímco v roce 2018 už to bylo 44 %. Ačkoli v posledním Barometru z roku 2022 tato otázka nezazněla, je z celkového vývoje české společnosti zřejmé, že se lidé stále více zajímají o kvalitu svého stravování. Možná, že by dnes mohlo toto číslo přesahovat i hranici 50 %. Nutné je ovšem v predikcích zůstat při zemi z důvodu koronavirové pandemie a současné finanční krize, která stravování negativně ovlivnila. To potvrzují i údaje z Barometru 2022, z nichž vyplývá, že šest z deseti lidí se musí „šidit“ na jídle.
Ačkoliv je v současné chvíli situace nepříznivá, dá se předpokládat, že osvojených zásad se lidé budou držet nebo se k nim opět vrátí v ekonomicky snazší době. Program FOOD stále pokračuje s jasně formulovanými cíli a snahou ještě rozšířit síť partnerských restaurací, která se rozhodně nesoustřeďuje pouze na velká města.